RegulaminREGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PewneKontaPremium§1Postanowienia ogólne 1. Sklep internetowy [dalej Sklep] prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internetowej na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej Regulamin].2. Klientem [dalej Klient] może zostać: • pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zamieszkała w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej,• pełnoletnia osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej,• osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, z siedzibą w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej, która jest uprawniona do podejmowania decyzji, oraz zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu,• osoba małoletnia działająca za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.3. Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. 4. Ceny podane w ofercie (aukcjach) Sklepu są cenami ostatecznymi (zawierają wszystkie podatki, opłaty oraz koszty dodatkowe). 5. Towary dostępne w ofercie (aukcjach) Sklepu są nowe i są wolne od wad fizycznych i prawnych. Odpowiedzialność za wady określona jest przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności art. 12 ust. 1 pkt. 13 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami), art 556 oraz 5561-5563 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).§2 Zamówienia 1. Zamówienia w Sklepie należy składać w następujący sposób:za pośrednictwem formularzy interaktywnych dostępnych na stronie internetowej Sklepu (koszyk)2. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest podanie danych pozwalających na zweryfikowanie Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, wiadomości w której jest opisany przedmiot zamówienia. W przypadku podania niepełnych, błędnych bądź sprzecznych informacji przez Klienta podczas składania zamówienia, Sklep skontaktuje się z Klientem w celu skorygowania błędnych informacji. 3. Dla stron wiążące są informacje widniejące na stronie internetowej Sklepu przy kupowanej ofercie w momencie składania zamówienia. Dotyczy to w szczególności: ceny, charakterystyki towaru, cech oferty, elementów wchodzących w skład oferty, terminów realizacji zamówienia oraz sposobu dostawy. 4. Informacje, które znajdują się na stronie internetowej Sklepu nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego towaru ze strony internetowej Sklepu.5. Składając zamówienie, Klient, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamówionych produktów.6. Po złożeniu zamówienia, na wskazany adres e-mail zostaje wysyłana wiadomość z informacją o kolejnych etapach realizacji zamówienia: • po zweryfikowaniu złożonego zamówienia, Sklep przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu i zweryfikowaniu oferty, o której mowa w §3 ust. 5 powyżej i z chwilą jej otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży. 7. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sklep potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta adres pocztowy podczas składania zamówienia. 8. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie Klienta zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu. 9. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy. Dokładny opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu. §3 Płatności 1. Klient ma do wyboru formy płatności:• płatność elektroniczna za pośrednictwem HotPay (elektroniczna). 2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia.3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.4. W przypadku płatności przelewem, należność powinna zostać uregulowana w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia zamówienia. §4 Wysyłka towaru 1. Zamówiony towar wysyłany jest poprzez Sklep za pośrednictwem poczty email z serwisu Automater.pl bądź poczty elektronicznej Sklepu. §5 Reklamacje /rękojmia/ 1. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności, bądź w przypadku towaru elektronicznego (np. Konto Premium) Klient powinien złożyć reklamację za pośrednictwem linku z serwisu Automater.pl (Link w wiadomości e-mail w której Klient otrzymał zakupioną ofertę). 2. Sklep odpowie na reklamację Klienta w terminie do 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności bądź problemu z towarem, bądź w termi
OPERATOR SKLEPU:
PREMIUMZONE Mateusz Piosik, Ulica Jana Bytnara Rudego 17/6, 45-265 Opole / Kontak e-mail [email protected] tel - 667722390